Rybka ,czyli jak rysuję stylem zentagle CZĘŚĆ CZWARTA

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam  rybkę narysowaną cienkopisami kreślarskimi Micron 005 i 08 . Rysowałam ją cztery godziny , myślałam że narysuję ją w godzinę i zacznę rysować inny rysunek na Festiwal Kultury ( do dzisiaj  go nie narysowałam)  jednak się pomyliłam  ;) Z góry przepraszam za jakość zdjęć nie mam dobrego aparatu w telefonie ;)  Mam do Was pytanie (odpowiecie ? ) Czy wie ktoś jak nagrywać telefonem rysowanie ? bo nie wiem jak ustawić telefon i nie mam statywu .

                                                                



Rybka
Data: 20.01.2015
Format :A4
Tak wiem ostatnie zdj jest ulepszone ale mam słaby aparat  a chciałam pokazać wszystkie szczegóły rybki;)
Dziękuję za przekroczenie granicy 1000 wyświetleń jestem mile zaskoczona taką dużą aktywnością na blogu (choć komentarzy mogłobybyć więcej  ;) Dlatego postanowiłam zrobić post "15 faktów o mnie "

1 komentarz:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOO...Cudo!!Jak ty to robisz?Czy ten rysunek jest na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.