Sachem

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj publikuję post związany  z konkursem, w którym biorę udział. Głównym tematem jest Henryk Sienkiewicz, zadaniem jest narysowanie jednej z postaci noweli Sienkiewicza. Zapewne większości z Was przychodzi na myśl " W pustyni i w puszczy", Trylogia Sienkiewicza . Ja jednak zdecydowałam się odejść od prostoty i pierwszego lepszego pomysłu, dlatego wybrałam Sachema (czasami lubię sobie utrudniać).
 Dopiero zrobiłam szkic za kolorowanie zabiorę się później bo muszę oddać pracę za dwa tygodnie, na razie wolę się skupić na stworzeniu kolorowanek (termin oddania jest 6 maja). Wiem że nie widać zbyt wiele ale i tak postanowiłam dodać zdjęcie. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Fajna twarz i super, że odchodzisz od prostoty :) ciekawa postać

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo tu AMbUrsHia
    Gdy mój blog jeszcze istniał(Jak to brzmi:)) Nominowałam cię do LBA :)
    Pytanka:
    1.Dlaczego założyłaś bloga?
    2.Masz zwierzątka?Jak tak to napisz coś o nich
    3.Lubisz zespół Coldplay?
    4.Sarsa VS Cleo?Co wolisz?
    5.Co myślisz o świnkach morskich?
    6.Gdybyś mogła to wolałabyś latać czy oddychać pod wodą?
    7.Kot czy pies?Wybierz:)
    8.O czym marzysz?
    9.Pichcisz cuś?
    10.Lubisz czekoladę z orzechami?
    11.Wymyśl własne pytanie i na nie odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.