Dzień Ziemi

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj trochę cofniemy się w czasie, ponieważ Dzień Ziemi był 22 kwietnia ;) Pani od wf-u chciała abym pomogła przygotować plakat w sensie pokolorować literki. Nie było to trudne użyłam, pasteli suchych . Zrobiłam go przez 2 godziny lekcyjne. Efekt wyszedł dokładnie taki jak się spodziewałam. Przejścia w niektórych miejscach są "ostre" a w niektórych delikatne, specjalnie dla kontrastu. Przecież nie wszystko musi być spokojne, czasem potrzeba czegoś innego.

Jak Wam się podoba ? Każdy komentarz się liczy.
    Ostatnio mam artystyczny zawrót głowy. Muszę zrobić powitalny  rysunek dla 2 tygodniowego kuzyna, zaprojektować 2,3 kolorowanki na dzień otwarty szkoły i jeszcze biorę udział w konkursie plastycznym o Sienkiewiczu. Żeby było mało jeszcze zgłosiłam się do 2 konkursów z historii (nie nie trzeba rysować) . Mam nadzieję, że się odrobię. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Śliczne :)
    He,he skądś znam takie konkursowe zawirowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne ombre :) W wolnej chwili zaprasz do mnie :)
      ratilcia-art.blogspot.com

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.