Kryształy

    Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam szkic i początki kolorowania kryształów. Przez przypadek natknęłam się na ciekawe zdjęcie na Instagramie oto ono  kryształy
     Bardzo mi się spodobał ten rysunek i postanowiłam go odwzorować. Trochę wolno idzie mi praca . Może dlatego że staram się najbardziej upodobnić do oryginału. Chyba długo jej jeszcze nie skończę, przez ogrom nauki i konkursów, na które muszę się przygotować. Jestem jednak pewna że skończę ją przed tym rokiem :)
     Zaczęłam rysować kryształy jakoś 20 kwietnia dokładnie nie pamiętam. Przecież to było tak dawno ;)
Szkic robiłam 2 dni, a później zaczęłam kolorowanie oczywiście pastelami suchymi w kredce w pięciu odcieniach niebieskiego. Używam też żelowy długopis do refleksów świetlnych. Na razie wszystko idzie po mojej myśli. Zobaczymy wkrótce efekt końcowy. Jak oceniacie ten rysunek ? Pozdrawiam PS.Nie wyrobię się z postem Rysuj z Moniką-artystką za tydzień postaram się go opublikować.






6 komentarzy:

  1. no fajnie Ci to idzie :) Mnie by się nie chciało tak odwzorowywać, podziwiam Dx Fajnie, że wróciłaś na bloga :) W ogóle teraz dopiero zauważyłam, że Cię zapomniałam dodać do obserwacji xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję to nic trudnego odwzorowywać rysunek, dla mnie gorzej rysować z głowy chyba się tego nigdy nie nauczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. /niemogę się doczekać końcowego efektu :3

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.