Ellie Goulding

Cześć wszystkim !!! Mam nadzieję ,że nie odeszliście i cały czas czekacie na nowe posty.Gdyby nie te egzaminy...  Od 25 kwietnia wszystko  wróci do normy, bo będę mieć wreszcie luz ( nie mogę się doczekać !!! ) Wiem, że posty miały być od 21 kwietnia ale wypadły mi 3 dni rekolekcji w WEEKEND (22-24) przygotowujące do bierzmowania.
   Od ponad 2 tygodni rysuję Ellie Goulding ołówkiem. Uwielbiam jej piosenki i dlatego postanowiłam ją narysować. Nie skończyłam jej jeszcze ale podoba mi się dotychczasowy efekt. To mój pierwszy portret w życiu nie używam kredek z prostego powodu - nie mam kolorów cielistych. Zrobiłam dużo zdjęć specjalnie dla Was.(jak zwykle przepraszam za jakość)

Dotychczas najwięcej czasu poświęciłam włosom. Chcę aby były realistyczne i naturalne, efekt oceńcie sami ;) Używam tylko 3 ołówków 3B, 5B i 7B i wiszery (strasznie nienawidzę ich czyścić i ostrzyć). Mnie zajmuje to dużo czasu, wolałabym go przeznaczyć na rysowanie, a nie czyszczenie czegoś co i tak po chwili się ubrudzi. 













Do pierścionka użyłam białego długopisu żelowego, aby nadać połysku "diamentom " tak jak na oryginalnym zdjęciu.



Nos jest moim największym utrapieniem, chyba 5 razy go szkicowałam. Wiem, może wydawać się dziwne że nie umiem rysować tak prostej rzeczy, a inne trudniejsze wychodzą mi z łatwością.   Oczy już poszły lepiej chociaż bałam się, że mi nie wyjdą realistyczne. Myślę że się udały.















Z ustami o dziwo nie miałam zbytniego problemu. Może dlatego, że prawie ich nie ma bo zasłaniają dłonie ;)
Jak Wam się podoba . Nie mogę się doczekać końcowego efektu . Na pewno w przyszłości narysuję portret kogoś innego możecie podsuwać pomysły.Rysuj z Moniką-artystką będzie 30 kwietnia. Czekam na komentarze lubię czytać Wasze opinie. Pozdrawiam PS. następny post będzie po egzaminach.

4 komentarze:

  1. o ludu! To jest Amazing!!!! <3<3<3
    Chciałabym umieć tak rysować!
    Zapraszam:
    http://mojswiatbytheonemetis.blogspot.com/?m=1
    No i powodzonka na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, nauczysz się tak rysować tylko musisz ćwiczyć regularnie. Pozdrawiam PS. Podoba mi się Twój blog

      Usuń
    2. Ja obserwuję, więc czytam cały czas :3 Śliczna Ci wychodzi!

      ratilcia-art.blogspot.com :3

      Usuń
    3. Dziękuję ja też obserwuję Twojego bloga tylko ostatnio mam mało czasu wolnego

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.