Emo i Na deszczową porę

     Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokazuję Wam rysunki na konkurs u Zuzy2005 w pierwszyn etapie zdobyłam 16 punktów. Wyniki drugiego etapu jeszcze nie nadeszły chociaż miały być 24 kwietnia . Mam nadzieję że się w końcu ukażą.
     Parasolka nie zajęła mi dużo czasu (tylko dwa wieczory) . Nie miałam zbytnio ochoty na jej narysowanie. W końcu się zmusiłam do jej zrobienia i oto efekt.



Wiem, że mogła wyjść bardziej realistyczna, ale cóż to nie  był mój najlepszy dzień na rysunek. Zmusiła mnie data do oddania pracy Przejdźmy do ręki emo.
Zdecydowanie bardziej podoba mi się od parasolki. Zrobiłam ją ołówkiem i pastelami suchymi w kredce. Rzadko mieszam techniki, jednak w końcu postawiłam pierwszy krok i jakoś wyszło. Trochę odwzorowuje rzeczywistość, w końcu dużo młodych ludzi jest uzależnionych od Facebooka czy Youtuba. 


Który lepszy rysunek ? Mnie się bardziej podoba ręka. Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta woda ściekająca z parasolki, taka realna. Ciekawy pomysł z tymi rękami i śliczny efekt. Też biorę udział w tym konkursie i czekam na wyniki, ale już wiem, że twoja praca jest ładniejsza od mojej, która wygląda tak:
    https://plus.google.com/111089848388305773884/posts/cZpGQDDBKSp

    Pozdrawiam,
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta woda ściekająca z parasolki, taka realna. Ciekawy pomysł z tymi rękami i śliczny efekt. Też biorę udział w tym konkursie i czekam na wyniki, ale już wiem, że twoja praca jest ładniejsza od mojej, która wygląda tak:
    https://plus.google.com/111089848388305773884/posts/cZpGQDDBKSp

    Pozdrawiam,
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się efekt wody pod parasolką :3 Wygląda jak prawdziwa!
      ratilcia-art.blogspot.com

      Usuń
  3. Eh zgadzam się co do Youtuba........ Sama się od niego uzależniłam..... Cudownie rysujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja chyba uzależniłam się od muzyki i Instagrama

      Usuń
  4. ten rysunek ze strzykawkami genialny!!

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.