III Miejsce - dzień liczby pi i bieżące nowinki

Cześć wszystkim !!! Wczoraj były wyniki konkursu projektu medalu na Dzień Liczby Pi . Okazało się, że zajęłam trzecie miejsce z czego ogromnie się cieszę. Dostałam książkę " Notatnik Sfrustrowanej Nastolatki " z miłą chęcią przeczytam. Nawet nie podobała mi się nagroda za pierwsze miejsce - głośnik do telefonu. Nie korzystałabym z niego, ponieważ wolę słuchawki. Mam nadzieję, że nie opuściliście mojego bloga z powodu braku postów. Następny post opublikuję prawdopodobnie jak skończę portret pewnej piosenkarki, możecie zgadywać kto to jest. Komentarze jak zwykle mile widziane uwielbiam czytać Wasze opinie. W końcu dostałam (po 5 tygodniach) dwa numery Art Terapii. Zrezygnowałam z prenumeraty, bo nie opłaca się płacić 15 zł za produkty niskiej jakości. Wolę wydać te pieniądze w sklepie plastycznym.

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzę wszystkim mokrego dyngusa i wypełnionego po brzegi koszyczka. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. The One-Metis24 marca 2016 15:39

    Gratuluję! Rysunek był cudowny, więc sukces na pewno zasłużony.:)
    Wesołych Świąt, smacznego jedzonka i mokrego dyngusa, a także udanego wypoczynku od szkoły życzę autorce tego wspaniałego bloga i wszystkim jego czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratki!
    Zapraszam na bloga http://mojswiatbytheonemetis.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam,
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.