Liebster Blog Awards #4

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pojawia się post z kolejnym LBA już czwartym . Wiem miał się pojawić z samochodem , ale nie skończyłam . Zostało mi dosłownie 5 minut pracy   ale ogarnęło mnie takie lenistwo i nie dokończyłam wybaczcie . Nominowała mnie Ikulina. Bardzo fajnie pisze naprawdę mi się podoba polecam do niej zajrzeć. Oto pytania i odpowiedzi.

  1  Od jakiego czasu rysujesz? 
Rysuję od dzieciństwa a regularnie czyli prawie codziennie od ponad roku
2. Co sądzisz o kolorowankach antystresowych? Masz jakąś?
Uważam że są fajne mnie relaksują polecam każdemu. Mam gazetę Art Terapię zamówiłam prenumeratę jeszcze czekam na kolejne numery
3. Co oprócz rysowania jest Twoim hobby?
Origami modułowe ale dawno już nic nie stworzyłam nawet nie dokończyłam globusu.
4. Ile masz szkicowników Lilla Lou? 
Mam aż 0 szkicowników , bo projektowanie nie jest dla mnie jakoś mnie nie pociąga i nie interesuje...
5. Umiesz realistycznie cieniować ołówkami? 
Chyba tak , staram się rysować realistycznie do tej pory najlepiej wyszło mi serce , a przynajmniej tak myślę.
6.  Jakiej firmy używasz kredek? 
Koh-I-Noor ,Cretacolor ,Renesans i Polycolor.
7. Umiesz robić na drutach? xD
 Nie , ale moja mama robi na drutach mam kilka swetrów i szalików. Na razie nie chcę się uczyć , chyba to nie dla mnie .
8. Wyobraź sobie świat bez rysowania.... Co będziesz robić w wolnym czasie? 
Będę słuchać muzyki ( ciągle to robię) i grać w koszykówkę ,tak profesjonalnie.
9. Kupujesz jakieś czasopisma?
Tak Moje Atelier i Art Terapia . Kupowałam kiedyś Świat na Dłoni.
10. Jaka jest Twoja ulubiona czekolada?
Wszystkie uwielbiam ,ale najbardziej to Oreo.
11. Czy wiążesz swoją przyszłość z rysowaniem?
Poniekąd tak , chciałabym być konserwatorem zabytków lub lekarzem . Czemu takie niezdecydowanie ? Bo uwielbiam rysować ale strasznie ciągnie mnie do chemii ,biologii oraz historii  ale nie aż tak bardzo. 

Dowiedzieliście się o mnie trochę nowych rzeczy .  Ja  nominuję 5 blogów :
                      http://lazurkowasztuka.blogspot.com   
                       http://ratilcia-art.blogspot.com
                       zuziastation.blogspot.com
                       http://life-art-page.blogspot.com
                       http://szyszymoora.blogspot.com
 A oto pytania
1 Jak często chodzisz do sklepu plastycznego i co najczęściej kupujesz ?
2 Ile masz rysunków w swojej kolekcji ?
3 Jaki kolor najczęściej używasz w swoich pracach ?
4 Czego nie nawidzisz robić ? (Coś związane z rysowaniem)
5 Największe niespełnionie dotąd marzenie ?
6 Czego nie umiesz rysować lub nie próbowałaś ?
7 Jakie wybrałabyś hobby zamiast rysowania ?
8 Wchodzisz na mojego bloga , tak szczerze , jeśli tak to podoba ci się :) ?
9 Portrety , pejzaże czy wolisz rysować coś innego ?

Mam nadzieję że post był ciekawy :) Pozdrawiam  
Ps. Macie do mnie pytania ? Jeśli tak to napiszcie komentarz . Mogę zrobić takie małe Q&A

4 komentarze:

  1. Dzięki za nominację. Też do Lilla Lou mnie jakoś nie ciągnie choć generalnie to lubię oglądać skończone projekty u niektórych osób. Na projektowanie czasem mam zajawkę, ale to już wolę sama sobie naszkicować postać xD Tak co do Q&A, to zastanawia mnie ile masz lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam na Q&A ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.