Samochód #4

Cześć wszystkim !!! Już skończyłam rysowanie samochodu. Lenistwo ode mnie odeszło i dokończyłam autko. Najtrudniej było zrobić koła to była jakaś masakra i chyba nie podołałam temu zadaniu. Mówi się trudno. Zapomniałam wspomnieć ,że rysowałam na formacie A4  . Dawno nie używałam standardowego wymiaru.. Chcę Wam podziękować za 2,500 wyświetleń ( wiem w czas) . Za niedługo będzie już 3 tysiące  strasznie się cieszę z takiego zainteresowania. Nie miałam pojęcia , że ten blog będzie taki popularny.Jutro będzie post dotyczący plakatu na zajęcia artystyczne , a w sobotę chyba wyczekiwany post o cieniowaniu. No i oczywiście zmieni się wygląd . Pozdrawiam 




Samochód
Data :2.03.2016
Format :A4

2 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.