Art Terapia #9

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj kolejny post z serii Art Terapia. Dokończyłam mandalę w końcu ! Strasznie źle mi szło i efekt naprawdę mógłby być lepszy ,ale chciałam opublikować post w końcu jest koniec weekendu. Ciężko jest mi napisać jakieś sensowne zdanie , dlatego nie piszę zbyt dużo, z resztą nie wiem co. Może z racji tego ,że jest dzisiaj 13 nie lubię tej liczby i wszystkiego co jest z nią związane.Jutro nie pojawi się post , przykro mi ale mam ogrom nauki ( niech ten egzamin będzie za mną mam już dość !!!). Pozdrawiam życzę miłego tygodnia 

3 komentarze:

  1. Piękny efekt :) Pozdrawiam i powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  2. The One-Metis24 marca 2016 15:44

    Cudowne <3
    Również życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.