Mat-pisanka

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj kolejny rysunek na konkurs na Dzień Liczby Pi . Tym razem to matematyczna pisanka . Zajęła mi około godziny wpadłam na ten pomysł spontanicznie . Zapomniałam wspomnieć ,że te konkursy organizowane są w mojej szkole. Już  po raz czwarty organizowany jest dzień liczby pi. W tamtym roku brałam udział w projekcie edukacyjnym i właśnie na temat liczby pi . Zrobiliśmy ręcznie koszulki , wymyśliliśmy quizy , krzyżówki i rozdawaliśmy pi-erniczki. A w Waszej szkole świętujecie ten dzień ?

3 komentarze:

  1. Wytłumacz mi proszę co to liczba pi? Nasza szkoła nawet o niczym nie wie

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczba pi jest liczbą nieskończoną nieokresową czyli nie ma końca a jej liczby nie powtarzają się po jakimś czasie. Ta liczba to stosunek obwodu koła do jego średnicy zawsze wyjdzie pi w przybliżeniu 3,14
    lub 22/7 . Dlatego to święto obchodzimy 14 marca . Pozdrawiam ,mam nadzieję ,że pomogłam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.