Balonik - pies

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokazuję Wam skończony balonik ten ,który zaczęłam rysować w sobotę . Dokończyłabym go wcześniej , ale musiałam narysować 2 rysunki na konkursy o liczbie pi .Dzisiaj zaczynam rysować realistyczne oko , ponieważ prosiliście mnie o jego narysowanie. Kto wie może dwa bo rysuję na formacie A5. Prawdopodobnie w niedzielę ukaże się post Rysuj z Moniką-artystką . Będę używać dwóch technik , czyli  rysowanie  ołówkami i pastelami w kredkach. Myślę że to dobry pomysł a Wy jak uważacie ? To trochę takie upieczenie dwóch pieczeni na jednym ogniu .Pozdrawiam      




                                                                 
    Jestem mile zaskoczona liczbą 3,500 wyświetleń , dopiero co dziękowałam za 3 tysiące (dokładnie 5 dni temu) . Jesteście niesamowici bardzo dziękuję. Powinnam zrobić konkurs, ale nie mam pieniędzy na nagrody rzeczowe może kiedyś uda mi się zrobić taki ciekawy konkurs .


6 komentarzy:

  1. Wow!!! Genialny pieseł!!! A zrobisz chociaż jedna szkole rysowania z kredkami? (Zwykłymi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .Może kiedyś ale teraz nie umiem nimi rysować , a poza tym nie mam dużo kolorów . Muszę dojść do wprawy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ok (ale że ty nie umiesz rysowac? ! Weź nie żartuj)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Wszyscy mi mówią że umiem rysować czemu w siebie nie wierzę ? Muszę zmienić swoje nastawienie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczny, zapraszam na amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.