Art Terapia #7


Cześć wszystkim !!! Dzisiaj publikuję krótki post z racji natłoku nauki. Musiałam się nauczyć na mapę fizyczną Polski i sprawdzian z 1 klasy z biologii . Tak ogólnie nie chciało mi się rysować , jednak zmotywowaliście mnie komentarzami za co bardzo dziękuję. Czułabym się źle gdybym nie nic nie opublikowała.  Zaczęłam kolorować  wzór , ale go nie skończyłam . Jest to znowu coś na styl mandali . Na razie nie pomyliłam się w kolorowaniu tak jak to miało miejsce poprzednio . Na pewno jutro skończę dotychczasowy efekt nie powala ale coś już zrobiłam Strasznie długo czekam na kolejny numer . Nie mogę się go doczekać ,ponieważ zostały mi trzy wzory z tym włącznie . 






Jak Wam się podoba ? Jestem ogromnie zaskoczona liczbą 3000 wyświetleń to wszystko dzięki Wam dziękuję szczególnie tym którzy komentują , obserwują i odwiedzają mojego bloga codziennie !!! Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.