Róże

Cześć wszystkim !!! Bardzo ale to bardzo przepraszam za tak długą nieobecność na blogu. Zaniedbałam go totalnie nie publikowałam nic prawie dwa tygodnie. Mam nadzieję że nadal będziecie mnie odwiedzać :) W końcu przerwałam lenistwo i zabieram się za codzienne pisanie.
  Jak zapewne wiecie niedawno skończył się rok szkolny, dlatego postanowiłam narysować każdemu nauczycielowi jakiś rysunek na pamiątkę, bo ukończyłam gimnazjum i idę do wreszcie do liceum !!!. Zmieniłam jednak plany i narysowałam róże tylko dla mojej ulubionej nauczycielki od matematyki. Świetnie mnie uczyła majcy nikt oprócz niej nie umiał przekazywać swojej wiedzy. Będzie mi jej brakować, a może poprzez rysunek będzie mnie wspominać, kto wie ?
Róże zaczęłam rysować tydzień przed końcem roku. Na początku miałam straszny problem z wyborem kwiatów, na których się wzorowałam. Po dłuższym namyśle w końcu wybrałam te:
A oto etapy powstawania róż








Efekt końcowy bardzo mi się podoba, mam nadzieję że mojej nauczycielce również ;)




Od razu zabrałam się za pracę jak zwykle w pierwszy dzień był szkic, a w następnych kolorowanie. Używałam 6 kredek w odcieniach różu, czerwieni i bieli oraz długopis żelowy. Praca szybko szła dlatego po 5 dniach rysunek był skończony. Oprawiłam go w ramkę i na odwrocie nakleiłam kartkę z napisem:
"Nie tylko z książek 
płynie dobra nauka
z serca nauczać
to jest wielka sztuka".
Pozdrawiam
PS. Wielkimi krokami zbliżamy się do 100 posta macie jakieś pomysły co mogłabym w nim zawrzeć ?

8 komentarzy:

  1. Superowe róże. Gdzybym była Twoją nauczycielką bardzo bym się ucieszyła ;) A co do 100 posta, to ie mam pojęcia xD Zrób coś nowego, zupełnie innego :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój jeżu!
    Jakie to piękne O.o
    Bardzo doceniam ludzi, którzy mają tyle cierpliwości i tak dokładnie kolorują! Ja też próbuję coś tam z kredkami, ale mi nie wychodzi może masz jakieś porady?
    A na 100 posta to może zrób.. swoją karykaturę albo portret! Takie wyzwanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, świetny pomysł z tym portretem tylko nie wyrobię się na 100 post ale na pewno kiedyś go wykonam.Z pewnością opublikuję post ze wskazówkami jak ja rysuję od A-Z. Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Wow!!! Jak ze zdjęcia :) takie realistyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, prawie jak prawdziwe :O Śliczne! Też próbuję ostatnio osiągać takie efekty. Jeszcze sporo nauki rysowania przede mną :P Ale i tak pociągają mnie takie kwiaty ♥♥♥

    Zapraszam ♥ http://darkyashleycreated.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.