BMW

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj tak jak obiecywałam publikuję post dotyczący zamówienia dla kolegi mojego brata, czyli samochód BMW (nie znam się na samochodach i nie wiem jaki to model). Zdjęcie, które dostałam nie było zbyt wyraźne. Dlatego postanowiłam użyć głównie do rysunku ołówki oraz w niektórych miejscach pastele suche i długopis żelowy (jak zawsze jest niezastąpiony) .
  Szkicowałam dwa dni, chciałam aby wszystko było idealne, w końcu to nie dzieło dla mnie :) Zauważyłam pewną nieprawidłowość, zawsze gdy rysuję samochody koła są krzywe, dotychczas nie udało mi się zrobić doskonałych. Chyba muszę jeszcze nad tym popracować. Na szczęście po tej stronie co koła jest cień i nie jest to tak rażący błąd, ledwo je widać.

   Zaczęłam od wypełnienia  dachu na początku obawiałam się że pomieszanie ołówków i pasteli nie będzie ze sobą komponować i rysunek będzie całkowicie do poprawy. Okazało się że nie wygląda to tak tragicznie jak się spodziewałam.



  Dlatego potem przeszłam do prawej strony autka  starałam się  jak najbardziej odwzorować wszystkie odblaski i kolory karoserii stosując różne twardości ołówków do jaśniejszych elementów 2B, 3B, 5B, a do ciemniejszych 7B i 8B.

  Następnie przeszłam do kół, przedniej szyby i maski z którymi nie miałam większych problemów.








 
   Najtrudniejszymi elementami do wykończenia były reflektory miały dość skomplikowane przejścia i nie dokońca zrobiłam je tak jak miałam w planach. 




A oto efekt końcowy, a poniżej zdjęcie z którego się wzorowałam. 




Napiszcie co sądzicie o BMW jestem ciekawa Waszej opinii. W trakcie mojej nieobecności wpadłam na pomysł, aby pisać posty wtedy gdy coś skończę rysować. Dlatego mam do Was pytanie czy wolelibyście posty codziennie, które byłyby średniej długości czy rzadsze ale dłuższe posty ?

10 komentarzy:

  1. Mnie by się nie chciało rysować samochodu xD Super wyszło, podziwiam :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja staram rysować wszystko nawet mi się podobają samochody

      Usuń
  2. Możesz dawać takie i takie posty, albo co drugi dzień którki post, a np. raz w tygodniu dłuższy. Auto świetne, ale czy przypadkiem nie jest to Volkswagen? Wpisz sobie w google znaczek BMW i zobaczysz, że są bardzo różne. Podobieństwo tych znaków jest tylko takie, że oba są okrągłe xD Poza nazewnictwem wszystko jest super ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak to Volkswagen widać że nie umiem marek samochodów

      Usuń
  3. Niezłe, fajnie by bylo, gdybyś dodała tło, ale to rysunek na zamówienie. Szacun- chciała bym się zabrać za auta, ale mi się nie che , a tobie wyszło bardzo ładnie:)
    A co do postów... najbardziej mi się podobają w takiej formie. Zaprasza., będzie mi miło, jak wejdziesz i zostawisz komentarz:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno zajrzę gdy będę mieć chwilę

      Usuń
  4. Świetny ten samochód! Zazdroszczę takiego talentu! =^.^=
    No, ale jest jeden problem. To Volkswagen no, a twój blog i szata graficzna cudowna! <3
    Pozdrawiam! nelisioweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny volkswagen xD no ale wykonanie to po prostu brak słów :) Brawka!!! Gratki!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.