Zakochane łabędzie

Cześć wszystkim !!! Z racji tego że niedługo mija pierwsza rocznica ślubu mojej cioci postanowiłam narysować dla niej zakochane łabędzie wraz z obrączkami. Do końca niewiele mi zostało powinnam dzisiaj skończyć. Niestety nie mam czarnych kartek dlatego łabędzie nie mogły być białe i wykonane pastelami tylko musiały zostać zrobione ołówkiem. Dzioby oraz obrączki zrobiłam pastelami w kredce przyznam że mieszanie technik nawet mi się podoba i będę to robić częściej. 





  Ostatnio wpadłam na pomysł rysowania na zamówienie, nie za darmo ale za 15-20 zł zależy od formatu i trudności wykonania pracy. Jeśli ktoś byłby chętny proszę wysłać wiadomość na monika.ciszewska 2000@interia.pl
  W piątek zamówiłam dużą ilość kredek, otrzymałam przesyłkę wczoraj dlatego pojawi się post jutro lub pojutrze oczywiście jeśli chcecie. Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Ten rysunek jest po prostu cudowny *.*
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Te łabędzie są piękne! O.o
    Będzie to świetny prezent i na pewno się spodoba :)
    Szczególnie podoba mi się ta obrączka, a jak cały rysunek będzie skończony to mmrr..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam taką nadzieję. Już jest skończony niedługo pokażę efekt końcowy

      Usuń
  3. Piękne łabędzie, a te obrączki *.*
    Prezent na pewno się spodoba :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te ptaki, pięknie Ci wychodzą :) Super pomysł na prezent :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA!
    http://zkredkami.blogspot.com/2016/06/libster-blog-award.html

    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominacja LBA

    http://nelisioweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.