Kryształy #5

Cześć wszystkim !!! Od razu chcę Was wszyskich przeprosić za moją bardzo długą nieobecność na blogu. Będę z Wami szczera, po pierwsze nie chciało mi się. Na szczęście udało mi się wszystko poprawić i dzięki temu jestem w złotej księdze :) Nie będę Wam pisać mojej średniej bo pomyślelibyście że się chwalę, a nie o to mi chodzi ;)
Przez tą nieobecność rysowałam. W końcu skończyłam kryształy. Mnie się podobają, nic w nich bym nie zmieniła. Ten niebieski kolor fajnie wyszedł myślę o narysowaniu takiej serii kryształów w różnych kolorach. Podoba Wam się pomysł ?

Jeśli to dojdzie do skutku zacznę to w lipcu lub po 16 sierpnia, bo wymyśliłam sobie narysowanie róż dla mojej wspaniałej matematyczki. Chcę się jej jakoś odwdzięczyć za 3 lata nauki.
Zaczęłam rysować samochód dla kolegi brata, ale o tym więcej coś napiszę jutro. Na pewno post  pojawi się, bo mam już wymarzone wakacje  i mam mnóstwo czasu na rysownie oraz blogowanie. Obiecuję nie będę się tak lenić aż do 30 lipca bo później wyjeżdżam Pozdrawiam, do jutra.

3 komentarze:

  1. WoW!!! Te kryształy są niesamowite!!! Zdecydowanie narysuj ich więcej! Czekam na samochód ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w takim razie narysuję ich więcej z pewnością. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ślicznie te kryształy wyszły! Zazdroszczę już wolnego, ja niestety muszę się jeszcze parę dni pomęczyć :) Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.