100 post i co kupiłam w sklepie plastycznym ?

Cześć wszystkim !!! To już 100 post na tym blogu. Niezmiernie się cieszę z tego powodu. Niestety nie miałam zbytnio czasu na przygotowanie czegoś specjalnego postaram się coś wymyśleć na 200 post. Chciałabym Wam bardzo podziękować za to że czytacie moje "wypociny" i za komentarze które bardzo motywują do dalszego działania. Bez nich napewno nie było by mnie tutaj :)
    Tak jak wczoraj pisałam zamówiłam przez internet akcesoria plastyczne w sklepie  szał dla plastyków, który bardzo polecam. Przesyłki są starannie zapakowane i szybko dostarczane (dotychczas się na nich nie zawiodłam). Zapłaciłam prawie 130 zł za: 
33 pastele w kredce Cretacolor Fine Art Pastel. Już mam całą kolorystykę przyznam że jestem z tego zadowolona bo od roku marzyłam o takiej liczbie kredek. Teraz z pewnością nie będę miała problemu z dobieraniem kolorów.


8 pasteli w kredce Koh-I-Noor Gioconda. Trochę jestem rozczarowana faktem, że są tylko 3 czerwone pastele, a inne kolory mają ponad 6 odcieni. 





Gumkę chlebową Farbell Castel, którą szczerze polecam jest miększa od Koh-I-Noor i zdecydowanie lepiej się nią rozjaśnia.




Ołówki 6B i 4B Koh-I-Noor Progresso są świetne szkoda tylko, że nie mają nieparzystych miękkości bo nie musiałabym kupować innych ołówków ale i tak nie zamienię je na inne.
 
A oto cała kolorystyka kredek Cretacolor wygląda nieźle niestety nie miałam zbytnio czasu na ułożenie dosłownie wszystkich kredek kolorystycznie . 


Pozdrawiam i jestem mile zaskoczona Waszą aktywnością pod ostatnim postem, bardzo dziękuję uwielbiam Was za to ;)
PS. Jaki wynik jutro obstawiacie ja 1:0 dla Polski

17 komentarzy:

  1. Fajne kredki, ponoć bardzo dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ten sklep. W planach mam zakup farb i kilku drobiagów właśnie tam :D Gratuluję 100 posta :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wynik? Oczywiście 2:1 dla nas albo remis :P
    Ogólnie widzę, że zakupy udane i na pewno dzięki tym narzędziom stworzysz coś pięknego! ^^
    Pozdrawiam!
    Ps. Nie musisz dziękować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo zazdroszcze :) jesrem ciekawa co nimi stworzysz. gratuluje setnego posta i oby tak dalej bo twój blog jest naprawdę fajny!
    zapraszam do mnie:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć taką kolekcję kredek :) ostatnio jak rysowałam to użyłam z 8-9 brązowych kredek (cztery z jednej firmy, a reszta "mieszańce" tj. każdy z innej firmy), ale i tak wolałabym mieć więcej odcieni (taki ze mnie człowiek uzależniony od kredek) xD
    Właśnie rozważam kupno gumki chlebowej, ale mam pytanko: kolor tej gumki na coś wpływa?
    Gratulacje 100posta !!! Oby tak dalej!!!
    Może 2:2 i rozstrzygną karniaki? Na naszą korzyść... chyba że Ronaldo straci formę to szansa na wygranie wzrośnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie miałam tyle kredek ale z jakimś czasem uzbierałam wszystkie, zobaczysz ty też tak będziesz mieć. Pozdrawiam

      Usuń
  6. nominacja do LBA-Więcej na yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam wszystkie te pastele w kredce i w sumie fajnie się z nimi współpracuje,choć szału ni mo.Gioncody też lubię,mam 10 kolorów,ale lepsze Cretacolory.Gumkę tą ubustwiam,a tą z KIN-a wywaliłam,bo do pięt nie sięga FC.Ołówki progresso są moją miłością i także ubolewam nad brakiem niektórych twardości.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cretacolory zdecydowanie są lepsze a mam takie pytanie czy u Ciebie też kredka madder carmine jest twarda i niszczy papier ? Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ja bardzo chętnie robię zakupy, ale w głównej mierze realizuję je poprzez sklep internetowy. W sumie po przeczytaniu https://www.sendit.pl/blog/stan-zagrozenia-epidemicznego-kilka-prostych-zasad-na-bezpieczne-nadanie-i-odbior-paczki wiem, że można zachować bezpieczeństwo przy nadawaniu i odbieraniu paczek. Jak dla mnie jest to ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie każdy z nas zazwyczaj kupuje to co lubi i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest korzystać ze sprzedaży przez Internet. Ja także rozważam aby coś zacząć sprzedawać przez Amazon https://taxology.co/jak-sprzedawac-na-amazon/ i jest to niezwykle ważna pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie kupowanie w sklepie internetowym dla mnie także jest fajnym doświadczeniem. Jakiś czas temu także zdecydowałam się na to, aby otworzyć własny sklep. Jeśli już prowadzimy firmę to radzę zainteresować się tym co napisano w https://www.connecto.pl/jak-elektroniczny-obieg-dokumentow-wplywa-na-dzialanie-firmy/ czyli jak elektroniczny obieg dokumentów wpłynie na naszą działanośc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że zakupy się udały :) Ja cenię sobie internetowe sklepy dla plastyków - to dla mnie duża wygoda, a w sklepie https://www.tintadlaplastykow.pl/ zawsze znajduję to czego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.