Liebster Blog Awards #6 #7 #8

Cześć wszystkim !!! Niedawno otrzymałam nominację do LBA od Yash Kate, Nelisiek i SaphiraZKredkami. Dawno żadnej nominacji nie dostałam, więc to jest trochę taka odskocznia od rysunków, a więc zaczynamy !

Yash Kate
1. Lubisz marcepan? 
Nie lubię marcepanu.
2.Hejtujesz Sexmmasterke?
Nikogo nie hejtuję.
3.Ile razy pekła Ci szybka w telefonie?
Nie zdarzyło mi się, aby pękła mi szybka w telefonie.
4.Rysujesz w Paincie Tool Sai czy w Photoshopie? A może w dwóch?
Rysuję tylko na kartkach, więc trudno jest mi się wypowiadać.
5.Czytałaś komiksy o Batmanie? Masz?
Nie i nie.
6.Ciekawi Cię film Legion Samobójców?
Nie oglądałam, więc nie wiem czy mnie ciekawi ;)
7.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Zaczęłam pisać bloga ponieważ chciałam pokazać innym moje rysunki i chciałam się uczyć od innych blogerów nowych technik itd. 
8.. Czy lubisz MIĘSKO?
Tak, a czemu nie?
9. W co lubisz grać najbardziej?
Koszykówka jest moim ulubionym sportem. Miałam zamiar zapisać się na nią w liceum niestety nie ma dodatkowych zajęć, więc pójdę na piłkę ręczną ;)
10. Jaki film lubisz najbardziej?
Titanic i Dirty dancing.
11. Jaką książkę lubisz najbardziej?
Ugly love i After  są naprawdę świetne polecam przeczytać każdemu.
12.Czy wcześniej miałaś inne blogi?
Nie miałam i zamierzam mieć tylko ten.


SaphiraZKredkami
1.Dlaczego założyłaś blog?
Odp. wyżej ;)
2.Co najbardziej lubisz jeść?
Owoce.
3.Kim jako dziecko chciałaś być w przyszłości?
Jeszcze jestem dzieckiem przez 2 lata (do 18) ale chciałabym być konserwatorem zabytków.
4.Co najbardziej lubisz robić?
Najbardziej lubię rysować i uprawiać sport.
5.Co najmniej lubisz robić?
Najmniej lubię sprzątać, a podczas rysowania nienawidzę czyścić wiszerów, to istny koszmar.
6.Czy lubisz pomidory?
Tak.
7.Zbierasz kapsle od Tymbarków?
Nie zbieram ostatnio nawet nie piję ich zbyt często.
8.W jaki sposób najbardziej lubisz spędzać wakacje?
Tak samo jak w 4 pytaniu.
9.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czerwony.
10.Spodziewałaś się nominacji?
Nie
11.Podobały Ci się pytania?
Tak były spoko.

Nelisiek
1. Skąd wziął się Twój nick?
Na początku chciałam aby mój nick rymował się z Monia i był  związany z rysowaniem. Niestety nic sensownego nie przychodziło mi do głowy, dlatego zdecydowałam się na obecny nick.(Jeśli macie jakieś sensowne rymy do słowa Monia napiszcie XD)
2. Ile wymyślałaś nazwę bloga?
Szybko bo to mój nick ;)
3.Grzyb to owoc czy warzywo?
Ani to ani to grzyby należą do odrębnego królestwa ( A tak z ciekawości, po co ci to wiedzieć? )
4. Umiesz grać na jakimś instrumencie, a jeśli tak to na jakim?
Na flecie, ale to musiałam umieć ze względu na muzykę w szkole.
5. Umiesz powiedzieć "Stół z powyłamywanymi nogami"?
Tak.
6. Wierzysz w przepowiednie nakrętek z Tymbarków?
Czasami się spełniają, więc wierzę w te przepowiednie.
7. Lubisz czytać książki? 
Uwielbiam czytać romanse, polecam Wattpada do czytania książek można znaleźć całkiem fajne opowiadania.
8. Masz ulubionego twórcę/artystę?
 Uwielbiam Ellie Goulding wszystkie piosenki mają w sobie to coś.
9.Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka?
Trudno powiedzieć każdy aktor jest dobry na swój sposób.
10.Co sądzisz o moich pytaniach?
Nawet fajne te pytanka. 
11.Spodziewałaś się nominacji?
Nie

Koniec, z pewnością dowiedzieliście się trochę więcej o mnie jeśli macie jakieś pytania to odpowiem w komentarzach pod tym postem. Nikogo nie nominuję, bo jak wiecie później każdy bloger ma po 3,4 nominacje i pytania w większości się powtarzają, a poza tym ja mam straszne trudności z wymyśleniem pytań.
 Ostatnio ktoś się mnie pytał o to czy kolor gumki chlebowej ma znaczenie, otóż nie ma znaczenia to taki bajer jeśli chcecie kupić porządną gumkę kupcie Faber Castell jest miększa i lepiej rozjaśnia, bo KIN jest twarda i niszczy papier lepiej wydać trochę więcej, naprawdę warto. Postaram się także napisać post dotyczący wskazówek jak rysować zrobię w nim cieniowanie i co jeszcze byście chcieli ? Z czym macie trudności ? Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. Do Monia naprawdę nie przychodzą mi sensowne rymy... (ew. Monika Artistica, ale to już bardzo podobne do twojego obecnego; nawiasem mówiąc bardzo fajny nick)
    Fajne pytania i odpowiedzi;)
    Jeśli chodzi o to z czym mam trudność to zdecydowanie z rysowaniem twarzy i ogółem realizmem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż wolałabym coś z Monią ale strasznie trudno jest coś wymyślić. Realizm i twarze ... napewno napiszę kiedyś o tym post

      Usuń
  2. Hejka, tez mysle o konserwacji zabytkow.

    Serdecznie pozdrawiam - Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie może kiedyś się poznamy ;) Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Super odpowiedzi! :)
    Potrójne LBA! ;D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.