Mózg !!!

Cześć wszystkim !!! W końcu nadszedł ten dzień, zaczęłam rysować mózg !!! Jak zapewne wiecie od dawna o tym marzyłam. Szkicowanie zajęło mi, aż dwa dni z racji tego, że chciałam aby rysunek był bardzo realistyczny. Na początku kolorowania miałam problem z dobraniem kolorów kredek, w końcu znalazłam odpowiednią gamę, są to głównie odcienie czerwonego, różu, skóry i szarego ( w sumie aż 22 kredki).
Mózg rysuję wolno ( w ciągu tygodnia zrobiłam dopiero 1/5) bo nie chcę zepsuć dotychczasowego efektu, który na razie jest dobry ;) Zamierzam powiesić go nad biurkiem tuż obok serca to będzie trochę  taka reklama Orange XD (serce i rozum).







Pewnie większość z Was pewnie jest zdziwiona tematyką rysunku. Skąd ten pomysł ? Ja jakoś lubię anatomię człowieka i pewnego razu natknęłam się na zdjęcie na Instagramie  serca. Postanowiłam podjąć się narysowania i okazało się że nawet dobrze wyszło. Dlatego teraz jest mózg następne nie wiem co będzie, ale wiem że na tych dwóch rysunkach nie poprzestanę ;) A Wy narysowalibyście coś takiego ? Podoba Wam się tematyka i dotychczasowy efekt ? Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Wow no to masz wyzwanie. Dobry pomysł. No i jak na razie wygląda bardzo interesująco. Czy podjęłabym się... hmm.. jakoś nigdy się nad tym nawet nie zastanawiałam. Ale chciałam narysować czaszkę lub szkielet człowieka.

    Pozdrawiam i powodzenia :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam w dalekich planach narysowanie czaszki. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mozg to nietypowy temat na prace, ale jakze ciekawy.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda odlotowo :)
    Ciekawy pomysł, taki nietypowy, nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż zdjęcia nie oddają prawdziwego efektu w realu wygląda lepiej. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Na razie wygląda super! Jestem ciekawa jak bedzie to wyglądało gdy skończysz ;) Sama chybabym nie podjęła się rysowania mózgu. Jakoś tak anatomia człowieka, mimo że tak bliska, jest mi bardzo odległa xD
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że nic nie zepsuje i będzie nawet lepszy niż teraz. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przyznaję, że tematyka rzeczywiście ciekawa. Fajnie Ci idzie. Mnie do anatomii jakoś szczególnie nie ciągnie, jedynie czaszki i raz serce zdarzyło mi się narysować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mnie właśnie strasznie ciągnie do anatomii

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, mnie właśnie strasznie ciągnie do anatomii

      Usuń
  6. heh, jak tak dalej pójdzie to narysujesz wszystkie wnętrzości człowieka xD. ale rysunek fajny, na razie jest super. jest taki realistyczny, szczególnie te żyłki(?)
    zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że narysuję wszystkie wnętrzności ;) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo fajny.
    P.S Moja propozycja jest nadal aktualna 😌

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się świetnie, chociaż faktycznie mózg i serce na ścianie to nie codzienny widok:)

    Pozdrawiam, Klaudek
    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.