Zakochane łabędzie #2

Cześć wszystkim !!! Już dawno temu skończyłam łabędzie, ale nie publikowałam postu, aby moja ciocia go przypadkiem nie zobaczyła przed dostaniem przesyłki.Teraz mam pewność, że nie będzie to spoiler, ponieważ paczka doszła.
 Rysunek skończyłam w dniu opublikowania poprzedniego posta o łabędziach. Efekt mi się bardzo podoba w szczególności te obrączki. Rysunek może wydawać się trudny do narysowania chociaż wcale taki nie jest tu tylko trzeba umieć cieniować.
 Chcecie być ze mną znajomymi na FB ? Jeśli tak to możecie mnie dodawać - Monika Ciszewska (jakby ktoś nie wiedział ) i na zdjęciu profilowym jest serce, które rysowałam ;) Mam  również stronę na FB ale nic tam nie publikuję, bo nie mam pomysłów co mogłabym  pisać. Może Wy macie jakieś ciekawe rozwiązania ? Pozdrawiam
 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny rysunek, zresztą jak większość twoich prac! :)
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te łabędzie <3<3<3
    I chyba nikt tego nie może zaprzeczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, nie da się zaprzeczyć :)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te łabędzie, też mi się najbardziej obrączki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te łabędzie, a obrączki są cudowne *.* Prezent na pewno się spodobał ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne labedzie! na pewno prezent sie spodobal. mi tez obraczki podobaja sie najbardziej.
    obserwuje!
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.