Wakacyjne rysunki

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam nie jeden, nie dwa, a aż trzy rysunki. Mam nadzieję że się cieszycie :) 

Różę narysowałam dla mojej chrzestnej. Zajęła mi tylko trzy dni i nie była trudna. Chyba dlatego że opanowałam rysowanie pastelami suchymi w kredce. Rosę zrobiłam tylko długopisem żelowym, a następnie narysowałam cień aby dodać realizmu. Natomiast do płatków użyłam kilka odcieni pomarańczowego (do żyłek najciemniejszy kolor ).




Mózg w końcu udało mi się skończyć, to według mnie najlepiej wykonany rysunek. Poświęciłam na niego, aż 5 tygodni !!! Było warto dla takiego efektu już nawet powiesiłam go nad biurkiem obok serca. Zauważyłam że daty ukończenia obu organów są bardzo podobne, nie znam się na numerologii i innego tego typu rzeczach, ale uważam że to nie przypadek ( serce skończyłam 28.01 a mózg 21.08)

Trzecim rysunkiem są pingwiny narysowane wyłącznie ołówkiem na 2 rocznicę ślubu wujka. Rodzinka pingwinków zajęła mi w sumie dwa dni. Jak zwykle użyłam wiszery one zawsze się przydają ;)  Jeszcze nie wysłałam przesyłki bo rocznica będzie za tydzień.


Który rysunek najlepszy ?Jak Wam mijają pierwsze dni szkoły ? U mnie jest super fajna klasa i nauczyciele oraz masa nauki. Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Róża jest piękna, dla ciebie to łatwizna, a ja nie mogę wyjść z podziwu. A mózg... WOOOW szczęka opada... brak mi słów na wyrażenie pod jakim jestem wrażeniem...
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten mózg i ciekawie się złożyło z tą datą :D
    Wszystkie Twoje prace chętnie podziwiam. Masz wielki talent, brawo.
    Szkoła jak na razie pochłania cały mój czas. Na rysowanie nie mam go za wiele, zmikronizował się xD

    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Róża jest cudowna, wygląda bardzo realistycznie, podziwiam tym bardziej, że wykonałaś ją pastelami, co chyba nie jest łatwą techniką ( dla mnie to czarna magia;)).
    Mózg wygląda tak prawdziwie, że aż mnie ciarki przechodzą, jest niesamowity. Pingwinki są urocze i miło się na nie patrzy ( w porównaniu do mózgu;P). Wspaniałe rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna róża <3 a ten mózg mnie zaszokował! Fantastyczny to za mało powiedziane! A jeszcze te słodkie pingwinki <3 Rysunki te są naprawdę bardzo bardzo udane!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża zapiera dech w piersiach! Piękna. Niesamowite. A mózg jest obrzydliwy. Nie wierzę, że każdy człowiek ma coś takiego w sobie. Oczywiście rysunek jest świetny, ale wydaje mi się, że ludzie nie lubią patrzeć na swoje wnętrzności. Na tle tych dwóch cudów pingwiny wyglądają słabo, ale mimo to bardzo mi się podobają, po prostu zostawiłaś je z, według mnie, swoimi najlepszymi pracami :D Wielki szacun za tam mózg
    Pozdrowionka :D
    Saphira
    smoczespojrzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Róża zapiera dech w piersiach! Piękna. Niesamowite. A mózg jest obrzydliwy. Nie wierzę, że każdy człowiek ma coś takiego w sobie. Oczywiście rysunek jest świetny, ale wydaje mi się, że ludzie nie lubią patrzeć na swoje wnętrzności. Na tle tych dwóch cudów pingwiny wyglądają słabo, ale mimo to bardzo mi się podobają, po prostu zostawiłaś je z, według mnie, swoimi najlepszymi pracami :D Wielki szacun za tam mózg
    Pozdrowionka :D
    Saphira
    smoczespojrzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna róża, a ten mózg... Bardzo realistyczny! Muszę się zastanowić czy nie narysować takiej róży dla mojej mamy, dzięki za inspirację. ^^
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.