Wielki powrót !!!



    Cześć wszystkim !!! Po dłuższej, prawie półrocznej przerwie postanowiłam wrócić i zacząć pisać regularnie bloga. Obiecuję posty będą  2,3 razy w tygodniu.
   Przerwałam głownie dlatego, że mam masę nauki w liceum, ale też chciałam odpocząć od rysowania. To nie znaczy, że w ogóle nie rysowałam , po pistolecie zrobiłam rysunek doodle na kształt herbu maltańskiego (na Święto Szkoły w gimnazjum) oraz butelkę znanego whisky- Jack Daniel's. (Jurto będzie poświęcony post na temat)

Zdjęcie użytkownika Monika Ciszewska.


Na mikołajki od koleżanki/kolegi (nie wiem kto to był) dostałam kolorowankę Animorphia jeszcze jej nie zaczęłam kolorować (czekałam na Was).

Znalezione obrazy dla zapytania animorphia


   Mam pewien pomysł na dodawanie postów regularnie otóż ostatnio na rysowanie mam mniej czasu niż w gimnazjum. Dlatego bardzo dużo czasu poświęcam na skończenie jednego rysunku formatu A4 a tym bardziej A3. Nie było by sensu publikować co najwyżej 2 postów miesięcznie bo wiem że większość z Was lubi zdecydowanie więcej. W związku z tym wpadłam na pewien pomysł. Posiadam już w swojej kolekcji 3 (niezaczęte)  kolorowanki i kilka gazet Art Terapii szkoda aby się niszczyły, wobec tego będę dodawała posty na ich temat (pokolorowane strony, co mi się w nich podoba a co nie itd.). Dzięki temu będzie więcej się działo na blogu, bo zajmują zdecydowanie mniej czasu od realistycznych  rysunków. Co o tym sądzicie?
  Na koniec chciałabym Was przeprosić za tak długą przerwę. Pozdrawiam, życzę Wszystkim stałym i nowym czytelnikom Szczęśliwego Nowego Roku i aby Wasze rysunki były coraz ładniejsze !!!
 

6 komentarzy:

  1. Myślałam, że ta butelka to zdjęcie, wow, robi wrażenie! Ja jestem za twoim pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek jest taki żywy *-* Czym rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Wrocilas!! :):):):)
    Rysunki cudowne (jak zawsze) ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, śliczny rysunek *,*.
    Ciesze się że wróciłaś I z okazji nowego roku życzr jak najwięcej czasu na,rysowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze sie ze wrocilas. czekam na kolorowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.